2012年5月21日月曜日

מדינה אחת-כנראה הפתרון ההומני היחידי


אל תגידו לי שפתרון שני המדינות לשני עמים הולך לעבוד.
איך הוא יכול לעבוד?

הרי הערבים אינם מכירים בזכותינו לחיות חיים עצמאים במולדתינו העתיקה פלשתינה,
-וזה לא בגלל שכבשנו את יהודה ושומרון ועזה ב1967-
הרי טרור היה גם לפני זה.
וזה לא בגלל הנכבה שהם נטשו את הכפרים שלהם במלחמת השחרור ב1948-
הרי טרור היה גם לפני זה.
וזה לא בגלל הצהרת בלפור מ1917,
הרי טרור היה גם לפני כן,
וזה לא בגלל העליות הציונות מ1882,
הרי טרור היה גם לפני כן-
אם כן הרי ברור שהטרור איננו תוצאה של כיבוש יהודה ושומרון,
אלא מהסיבה שהזכרתי בפתיחה.

ואל תגידו לי שאם נקים מדינה פלסטינית בלי הסכם או עם הסכם אז יהיה שלום.
איך?
הרי מלמדים את הילדים הערבים במחנות הפליטים שיום אחד הם יגרשו את היהודים
 ויחזרו לגור בתל אביב,אשדוד,
אשקלון,חיפה וכמובן ירושלים.
תבינו-גם אם תפנו את הגדה המערבית הם רוצים את זכות השיבה-
כלומר לחסל את ישראל.
הרי כל שטח שנפנה ממתישבים או מצבא ישראל,
יהיה שטח שיגור של טילים ורקטות על הישובים
הישראלים הסמוכים-ממש כמו שקרה כשפינינו בחדלונינו את רצועת עזה-
הפשע הגדול ביותר שביצעה
מדינת ישראל נגד אוכלסיה כלשהיא,
אלא גם שיגור של טילים נגד טנקים ונגד מטוסים.
לישות הפוליטית שאיתה נחתום על הסכם הרי לא יהיה את הכח או את הרצון
 לבלום ירי של מחבלים
 משטחה אל ישראל.
במקרה של מלחמה עם סוריה  או מיצרים למשל-יוכלו ערבי הגדה יחד עם ערבי
עזה   למנוע מעבר של אספקה ותגבורת לצפון פשוט על ידי ירי טילים ורקטות על הדרכים,
ארטילריה על שדות תעופה ומחסני אספקה ובסיסים צבאים,
ולירות טילי אויר- ואויר אל מטוסים צבאים או אזרחים שחגים מעל שמי ישראל .

ואל תגידו לי שאנחנו כובשים,יהודים ישבו באופן רצוף בפלשתינה יותר מ3000 שנה,
גם תחת 1800
שנות הכיבוש הזר עליהם,
והם,ולא הערבים,נקראו פלשתינים.איך קרא עמנואל קנט ליהודים?
"הפלשתינים בתוכינו".
רוב הערבים בארץ הם מהגרים ממיצרים וסוריה שהיגרו אליה במאה ה19 וה20,
בעיקר כדי לחפש כעבודה אצל היהודים ואחכ הבריטים.
גם המשמעות של השם פלשתינה היא יהודית-המשמעות של השם זה ביוונית.
פלי זה להתאבק,וישראל זה הרי להתאבק עם ה'.

אם כן-הדבר הכי הגיוני,וגם הכי מוסרי לעשות הוא לספח את שטחי יהודה ושומרון
למדינת ישראל,
לסלק את הרשות הפלשתינית וצבאה,לאסור את המחבלים ולהוציאם להורג-
מה שלא עשינו עד עכשיו.
ממשלה פלשתינית תקום בחוץ לארץ אך שם תהיה תלויה במדינה המארחת ולא תוכל
למנוע מגורמים באוכלסיה הערבית שעד עכשיו נבלמו מלהכנס לשיח הפוליטי-
כמו נוצרים,שיעים,קומוניסטים,וכמובן
 ערבים תומכי ישראל=-ככה תתפוגג הישות הפלסטינית תוך 10 שנים,כך קרה למשלת כל 
פלסאטין שנסגרה על ידי המיצרים בעזה בשנות ה50.
רק שליטה ישירה של החילים שלנו על האדמה יכולה למנוע ירי של טילים ורקטות על ישובינו
ורק שליטה ישירה שלנו על הערבים יכולה למנוע את ההסתה היום יומית נגד ישראל
 ונגד העם היהודי וזכותו לחיות באופן עצמאי בפלשתינה-מולדיתו.
ולא אין פה שום הפרה של החוק הבינלאומי-הריבונות היהודית על פלשתינה מבוססת על
הצהרת בלפור מ1917,ההסכם הערבי -יהודי מ1919,
הסכמי השלום בפריז ב1919,ועידת סן רמו, וועידת סוור מ1920,
כתב המנדט הבריטי על פלשתינה מ1922 והסכם לוזן שהחליף את הסכמי סוור
 ובהם קיבלו הטורקים-
הריבון הקודם על פלשתינה-את ההבנות לגבי פלשתינה וחידוש העצמאות היהודית בה,
הצ'רטר של האום מ1946 קבע שאין ביכולתו לשנות את ההבנות הקודמות 
לגבי פלסטינה 
ובכך נתן אישרור אחרון להצהרת בלפור מ1917 
ככה שמי שטוען שישיבתינו בחברון איננה חוקית חיב גם לטעון שישיבתינו בתל אביב
 איננה חוקית.

ואל תגידו לי שתהיה פה מדינה דו לאומית.
לדעתי בישראל הזכות לאזרחות,גם ליהודים וגם לערבים צריכה להיות מותנה בנאמנות שלהם.
הזכות  לאזרחות צריכה להיות מותנית בשבועת אמונים למדינת ישראל
-מדינת היהודים העצמאית החדשה
במולדת הישנה-פלשתינה.
מי שיפר שבועה זאת ויבגוד במדינה-דינו מוות.
הזכות לבחור לכנסת או להבחר אלה חיבת להיות מותנית ב4 תנאים.
1,שבועה למדינת ישראל.
2,שירות צבאי מלא ותקין.אל תגידו לי שערבים לא יכולים לשרת-הדרוזים הם ערבים וגם 
הבדואים הם ערבים ומוסלמים,והצ'רקסים מוסלמים.
ואל תגידו לי שחרדים לא יכולים לשרת-יש מלא חרדים בצבא.
כמובן שהצבא צריך קודם כל לעבור רפורמה-שירות קרוב לבית,משכורת מינימום ומעלה,
הכשרה מקצועית,תנאים מועדפים אחרי השירות.
מי שלא רוצה שירות צבאי-שיעשה שירות לאומי-שגם כן חייב לעבור רפורמה-
המשרתים ילבשו מדים
 ונשק אך יוקדשו לסייע לנזקקי החברה-קשישים,נכים,בעלי מוגבליות,ענים,יתומים ואלמנות ורק 
 בימי מלחמה יועברו לתפקידים עורפים 
 כמו סיוע לפינוי נפגעים או חלוקת מזון לנפגעי הפצצות והפגזות.
3.הוכחת שליטה בשפה העיברית-השפה הרשמית היחידה בפלשתינה.
4.הוכחת ידע מספק בהיסטוריה של ארץ ישראל.
הערבים שחיים בישראל וביהודה ושומרון יצטרכו לבחור אם הם רוצים להיות אזרחים של מדינת 
ישראל
או רק תושבים בה,דרך ההתנגדות תהיה חסומה להם כי כבר לא תהיה הרשות הפלשטינית 
לספק להם נשק והסתה כמו באינטיפדה השניה
מי שירצה להגר-ינתן לו מענק נדיב,מי שירצה להלחם בנו-דינו
.יהיה מוות 

את מחנות הפליטים נפרק,נסלק את אירגון אונרא שרק מנציח את את הפליטות של היהודים ונקים
ועדה ובה נקבע למי מגיע פיצוי על אדמות שהיו לו בארץ.
ישובים ערבים שננטשו על ידי ערבים
 במלחמת השחרור אשר היו בעבר ישובים יהודים עתיקים כמו יבנה,יהודיה וציפורי למשל,
לא יהיו ניתנים לחזרה של ערבים אלא רק לפיצוי,אך מקומות כמו אשדוד או אשקלון או אוניברסיטת תל אביב למשל,שלא היו יהודים בעבר,כן יהיו ניתנים לחזרה של ערבים,בתנאי שישבעו נאמנות לישראל,
מי שלא יסכים,יוצע לו פיצוי חד פעמי .
בעידר אירגון אונרא שמספק פרנסה לפליטים לא תהיה להם ברירה אלא לקבל את הצעה
 הנדיבה או להמשיך לדרך האבדון של ההתנגדות שכאמור ללא הרשות וללא אונרא יהיה בילתי אפשרית.

ככה,לאט לאט,נגשים את חזונו של הרצל על מדינה יהודית בפלשתינה שבה
יהודים מוסלמים ונוצרים
חיים בכבוד תוך דבקות במסורת עתיקת היומין מצד אחד אך עם פתיחות לזמנים החדשים
 מצד שני ונעלים את האיום על הקיום שלנו במולדיתינו הקדושה-פלשתינה,היא ארץ ישראל
והדרך לחיי שלוה בין שני הבני דודים היהודים- והערבים-תסלל.





0 件のコメント:

コメントを投稿